top of page

O značke


GymX je nové fitness centrum v Komárne, ktoré zriadila firma Cardio&Fitness Studio. Firma pôsobí viac ako 15 rokov vo fitness oblasti a ich hlavnou činnosťou je dodávanie a servisovanie fitness strojov a zariaďovanie fitness centier.


Po rokoch v praxi sa rozhodli, že si otvoria vlastné centrum, v ktorom by zúročili svoje skúsenosti a know-how.



Klient nás oslovil s prípravou komplexnej marketingovej stratégie a reklamnej kampane uvedenia na trh ich nového fitness centra.



Cieľ kampane


  1. Vytvoriť jednotný komunikačný koncept značky, ktorý zadefinuje a odlíši značku

  2. Zvýšenie povedomia o novom fitness centre u vybraných cieľových skupín

  3. Naplniť určené počty dennej návštevnosti a predaných permanentiek.




Výsledky spolupráce


  1. 3 týždne po otvorení fitness centra sme splnili cieľ a naplnili sme čísla dennej návštevnosti.

  2. Klient ďalej pokračuje podľa nastavenej komunikačnej stratégie, aktívne strategický dokument využíva a pri ďalších rozhodovaniach a nápadoch sa k nemu vracia.

  3. Po úspešnej kampani nám klient zveril do rúk aj vypracovanie B2B marketingovej stratégie pre jeho hlavnú biznisovú činnosť.





Vyjadrenie klienta


"Z našej strany to bola prvá spolupráca s agentúrou Leiter, no nie posledná! Vážime si drive, s akým pristupovali k našim zadaniam, ako nás pri každom kroku navigovali, ako nám boli k dispozícii - častokrát aj mimo pracovných hodín. A výsledky? Nad naše očakávania! Top job, guys!"

Michal Cabada, CMO, GymX




Ako sme postupovali



Workshop s klientom


Naša spolupráca začala vstupným dotazníkom a následne 4 hodinovým workshopom spolu s klientom, na ktorom sme rozobrali zámer, motivácie, víziu a samotný produkt na drobné. Získali sme všetky potrebné informácie na to, aby sme mohli začať pracovať na stratégii, ktorá má potenciál naplniť ciele. A navyše, klientovi tento workshop pomohol ujasniť si mnoho odpovedí a aspektov v jeho novom podnikaní.




Marketingová stratégia a plán


S podrobným setom informácií, získaných od klienta, sme sa mohli pustiť do strategickej práce. Nové fitness centrum sme podrobili analýzam trhu, konkurencie, potenciálnym silným a slabým miestam, definovali sme príležitosti, ktoré sa v tejto oblasti ponúkali. Analýzou dostupných dát a vlastnými prieskumami sme zisťovali informácie o zákazníkoch fitness centier na slovenskom trhu, ale aj o trendoch a vývoji fitness oblasti v európskom priestore. Zisťovali sme, čo zákazníci oceňujú, čo si chvália, na čo sa v tejto oblasti najviac sťažujú, za čo radi priplatia a čo ich naopak od využívania služieb odrádza. Definovali sme cieľovú skupinu, jej motivácie, frustrácie a fitness preferencie.




Zrodenie značky


Značke sme zadefinovali jasný pozicioning - aké je jeho miesto na trhu, a aký prísľub sľubuje svojim zákazníkom. Charakater značky sme zadefinovali do vízie, messagingu, hodnôt, benefitov a ďalších základných vlastností značky. Tak sa začal sa rodiť brand nového fitka GymX.





3 Kreatívne cesty


Klientovi sme ponúkli tri kreatívne cesty vhodné pre komunikáciu GymX fitka. Každá z nich spĺňala zadanie a mala potenciál plniť ciele. Každý z návrhov bol odlišný vo vizuálnom spracovaní, art direction aj v hlavnom slogane. Nechali sme na klientovi výber, ktorý z návrhov je blízky jeho vkusu a predstave o vlastnej prezentácii. Na prvý pohľad klient vedel, ktorá cesta je pre neho správna.


Zamerali sme sa na to, aby vysoký dôraz na kvalitu bol jasne komunikovaný vo všetkých aspektoch. Základné asociácie so službou GymX boli prirodzene vysoké štandardy kvality, moderné vybavenie, dostatok priestoru, voľnosť pohybu, kvalita služieb, priateľské prostredie, čistota. To, že zákazníci dostanú najvyššiu úroveň služieb a výkonu sme pretavili do jednoduchého, odvážneho a výrazného claimu.


Zároveň bolo našim cieľom klásť dôraz na neformálny a priateľský prístup a aktívne a energické prostredie. Vytvorili sme komunikačnú cestu, ktorá sa za nič neskrývala, pretože zámerom klienta bolo dodať zákazníkom presne to, čo sľubujú. A to bez kompromisov.






Médiálna a akvizičná stratégia


Nasledovala práca na akvizičnej stratégii a mediálnom plánovaní. Pripravili sme mediálny plán, realizovali prieskum lokálnych médií a zvolili vhodný mix online a outdoor reklamy.


Vytvorili sme všetko potrebné pre funkčnú kampaň - kľúčový vizuál kampane, kampaňové vizuály a messaging, grafické návrhy billboardov a bannerov, sponzorované príspevky a reklamné brand video. Väčšinu výstupov sme lokalizovali aj do maďarského jazyka, vzhľadom na širokú časť cieľovej skupiny maďarskej národnosti.




Spustenie kampane


Kým sa tím GymX pripravoval na svoje veľké otvorenie, my sme sa postarali o hladký priebeh kampane. Počas mesačnej teasovacej fázy sme nasadili billboardy, pustili sme online kampane a boosty príspevkov.


Klient pracoval s organickým obsahom na sociálnych sieťach. Po spustení sme zintenzívnili komunikáciu a rozpočty a prilákali aktivitu od cieľovej skupiny. Klient si spravoval viaceré aktivity a sociálne siete aj vo svojej réžii.


Počas kampane sme spolu koordinovali aktivity, radili sa ohľadne timingu aktivít a obsahu príspevkov v teasovacej a launchovacej fáze. Spoločne sme ladili aj posunutie termínu otvorenia fitness centra, aby sme zákazníkov ubezpečili, že aj napriek odloženiu otvorenia bude všetko ako má byť.



Ciel sme splnili 3 týždne po otvorení fitness centra. Naplnili sme čísla dennej návštevnosti, fitko bolo plné.

GymX

Stratégia komunikácie a reklamná kampaň pre fitness centrum

Marketingová stratégia, Reklamná kampaň, Online marketing

Case study

Ostatné práce

Aj váš biznis si zaslúži skvelé výsledky →

Napíšte nám a dohodnime si úvodné nezáväzné stretnutie alebo videohovor.

Máme radi ambiciózne projekty a firmy, ktoré chcú robiť dobrý marketing.

bottom of page